Zdravím všechny akvaristy! Vítejte v internetovém obchodě AkvaX.

Reklamace

Jak postupovat při reklamaci nebo vrácení zboží

Pokud se u zakoupeného zboží objeví vada, máte možnost jej reklamovat v zákonné lhůtě. Naším cílem je vyřídit reklamace rychle a bez zbytečných komplikací. Doporučujeme, abyste nás nejprve kontaktovali e-mailem nebo telefonicky a popsali závadu. Domluvíme se na dalším postupu a možnostech řešení.

Adresa pro zaslání reklamovaného zboží

Veškeré reklamace a vrácené zásilky je nutné zasílat výhradně na naši expediční adresu:

Expediční adresa:
AkvaX s.r.o.
Starolázeňská 11
15900, Praha
Česká republika

Důležité informace

  • Ke zboží přiložte kopii dokladu o koupi (fakturu nebo účtenku). Není povinné ale zrychlíte tím proces.

  • Přidejte krátký popis závady a vaše kontaktní údaje.

  • Zboží zasílejte čisté a v odpovídajícím obalu, aby nedošlo k dalšímu poškození při přepravě.

  • O průběhu reklamace vás budeme informovat e-mailem nebo telefonicky.

Kontakt

Máte-li jakékoli dotazy k reklamacím, jsme vám k dispozici: